28 Ekim 2012 Pazar

Son Zamanlarda…




Uzun zamandır birçok şey yapıp hiçbir şey yazmayan sonra yazma hevesi kaçınca topluca sadece görsele dayanarak blogunu en çok ihmal eden insan kabul ediyorum kendimi. Eh, madem ihmal ettim o arada neler yapmışıma bakalım. 

İki defile arası Gözde’yle alışveriş yaptık tabiî ki…


Kendime eskilerimin yanına bir yeşil bir kırmızı yeni arkadaşlar ekledim.


Bir iki partiye uğradım



Eski bebek arabalarının sergilendiği pek gereksiz ve bir o kadar da enteresan bir sergiye gittim. 



Kendimi Miss Amerika ilan ettim.


Tavrına hayran olduğum Audrey’imi göğsümde taşıdım.


Aylardır beklediğim Big Black Book’uma kavuştum.


Dev bir dergide kendime uygun sayfayı buldum


Coco Chanel zevkle okunur dedim ve muz, çikolata ve kahveden oluşan bir arkadaş çevresi edindim,


Sonra hop kilolara dikkat diyerek form tutmaya karar verdim…


Ve final maçına bilet bulamış olsam da dünyanın en iyisi Azerenka’yı bir de ondan önceki Sharapova, Errani, Radwanska yı canlı izledim.



Hepsinden bir post çıkarabilecekken tek bir postta yayınlamakla da bir efsane olduğumu ilan ediyorum.
Beni özleyin…
Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...