2 Ekim 2012 Salı

Anna Hathaway’de evlendi…




Yıllar önce ilk CNBC-e de yayınlanan Get Real dizisinden beri bayıldığım Oscar Törenindeki berbat performansından sonra soğur gibi olduğum Love and Other Drugs ile tekrar sevgimin depreştiği güzeller güzeli Anna Hathaway 29 Eylül 2012 Cumartesi günü Adam Shulman ile evlendi.

Onların “yes ı do”su beni pek ilgilendirmiyor ama Anna’ın Valentino gelinliği kesinlikle ilgilendiriyor. J

Bir kere straplez bir gelinlik giymemiş, oldum olası straplez gelinlik sevmeyen beni bu tül omuzlar ile kalbimden vurdu.



Fakat onun dışında çok da beğenmedim. Gelinliğin üzerindeki masa örtüsü deseni hiç sevmedim.



En sevmediğim şey ise kafasındaki gereksiz ne olduğunu anlayamadığım tacımsı şey oldu…



Bir de sevdiğim tek yani vintage görünümü oldu (vintage değil diye düşünüyorum) biraz daha düşünse daha güzelini giyebilirdi Valentino bile olsa beğenmedim…


Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...