21 Mayıs 2012 Pazartesi

Düğün Hikâyem Part 7 – Evimiz…


Sonunda yılgın, bitkin, yorgun ve zaman geçtikçe umutsuzluğa düşen arayışların sonunun bu kadar güzel, içe sinen, keyifli, ferah ve bolca hayallere karşılığın cuk oturduğu bir ev ile karşılaşacağımızı bilseydik bu kadar sıkıntı yaşamazdık.

Gerçekten bizi en çok yoran ev arama ve uzun zaman bulamama süreci oldu. Tamam, en son yapılacak işi ilk yapsak da (mobilyaları almak :) ) içimize sinen evi bulmanın bu kadar meşakkatli olacağını düşünmemiştim.  Tabii ev ararken biz bulduğumuz ile yetinmeyeceğimizi baştan belirttik, umduğumuzu aramaya devam ettiğimiz için neredeyse evsiz kalıyorduk. Ama sonra bir sihirli el dokunmuşçasına aradıklarımızın karşılığını bulduk.  Maşallahlarınızı bekliyorum, aman nazar değmesin :)


Ev hikayesi ile birlikte zorlu aşamaların biri daha geçilmiş oldu. Daha yapacak çoook şey olsa da, (ama ıvır zıvır küçük kalemler kaldı) nedense ben hala pek rahatım. Her şeyi keyifle yapıyorum ki bu da beni sıkmıyor.  Bu süreci yaşayacaklar size de bunu tavsiye ediyorum.



Söylemeden geçemem biliyorsunuz şu an beni heyecanlandıran kısım bu oda çünkü bir sonraki aşamada giyinme odasına dönüşecek, tabii işten çıkıp mimarı eve götürüp ölçü almasını sağlayabilirsem.
Kapanışı yapmak gerekirse, burada yapacağım en güzel şeylerin başında uzun zamandır ertelediğim pilates ve tenise geri dönmek olacak. Tabii çekeceğim harika resimleri saymıyorum bile…



Ve burasıda yemek yapmayı öğrenene kadar yemeklerin oralarda vakit geçirirken bekleyeceğim, bazen de yazılarımı yazacağım yer...

Çok mutluyum,

Love,
Sinem.

3 yorum:

Grace Happy dedi ki...

regnum lar mı onlar :)

usedlook dedi ki...

Grace Happy: evet ta kendisi yoksa sende mi? :)))))))

Grace Happy dedi ki...

o zaman komsu sayılırız bızde erkek arkdasım ıcın baktık ama bır artı bır kucuk gelınce yıne mıgros arkası resıdınceları tercıh ettık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...