26 Ocak 2012 Perşembe

Düğün Hikayem Part 3 - Pronovias Aşkım…



Evlenmeye karar verdiğim andan beri gelinliğim konusunda tek adresim vardı oda Pronovias! Ve sonunda iki hafta önce bugün Nişantaşı Pronovias’a hayallerimi gerçekleştirmeye gittim. 

Öncelikle o gün her türlü şans benden yanaydı,-bunda bana şans dileyen arkadaşlarımın güzel dilekleri olduğunu düşünüyorum- şaşılır bir biçimde her işim tam anlamıyla mükemmel gitti. Nişantaşı sokaklarına adım attığım anda hoooop karşımda stili konusunda bende çok çok ayrı bir yeri olan Ece Sükan’la karşılaştım ve karşılıklı kıkırdamaların sonunda bu anı ölümsüzleştirdim


Şipşaktan sonra randevuma odaklanıp aceleyle İnayet Apartmanına koştum. İlk olarak bekleme odasına alındım. Orası Pronovias’ın bütün modellerini, defilelerini görebileceğiniz ve heyecanınıza sahip olamayacağınız bir oda. Giyinme odasına kıyasla fazla ayna yok. Ama olanları tabii ki değerlendirdim.




Son bir yıldır evleneceğim fazlasıyla gündemde olduğu için sürekli model bakıyordum. Genellikle ve hep karar kıldığım Grace modelinden arada bir vazgeçsem de aklım hep ondaydı, onun bir versiyonu olmalıydı… Ta ki Kate Middleton hayallerimi suya batırana kadar. Neler söylediğimi hatırlamak için tık tık.


Baktığım bütün modellerin son çıkışı Pronovias’ta noktalanınca bekleme odasında buldum kendimi de diyebilirim aslında. Her ne kadar straplez sevsem bile gelinlik ile bağdaştıramıyorum ve kendime yakışmayacağını düşünüyorum.  O nedenle mutlaka benim gelinliğim olduğu gibi kalmayacak ve üzerine bir ekleme olacak diye düşünürken giyinme odasına geçmemizin vakti geldi. Ben keyifle kahvemi içerken karşılıklı modellere karar verildi ve denemem için bir sürü model ayaklarıma serildi. 


Odanın karşılıklı duvarı ayna olunca, tüller ve enfes danteller içinde kendinizi görünce, ah bir de duvak takılınca narsistliğin tavan yaptığı noktada nefesiniz kesiliyor. Tabi o an karar verme aşamasına geçeceğiniz nokta da puf diye uçuyor. Önce son üçe karar kılınıyor, sonra en sevilene. Tabi bu aşama aslında ilk giyilen andan beri belli oluyor ama prosedür gereği tekrar düşünme aralığı bırakıyor insan kendine. Ben kararımı verdim ve hayallerime kavuşmak üzereyim, darısı başka prenses olmak üzere olanlara…


Ve prenseslikten gerçek dünyaya dönüş…





Love,
Sinem

Elbise, Hırka, Palto, Şapka: Mango
Çizme: Bershka
Çorap: Penti

2 yorum:

merababenseda dedi ki...

ayy ne güzel halletmişsin en zor kısmı.eminim çok yakışıcaktır ^^

usedlook dedi ki...

evet çabucak ve çok hızlı oldu benim için ufak tefek eklemeler yapacak olsam da kararımdan mutluyum :))) ve çok teşekkür ederim bakalım 2 Temmuz'da ne kadar yakıştığını göreceğiz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...