16 Ocak 2012 Pazartesi

Red Carpet / 69. Golden Globe



Beverly Hilton Otelinde yapılan ödül töreninin merakla beklenen kırmızı halısı bu yıl mavi ağırlıklı geçti. En çok karşımıza çıkan tasarımcılar ise Gucci, Zac Posen ve Marchesa ve her nedense her üç kişiden ikisinin üzerinde Fred Leighton mücevheri vardı. Sözü fazla uzatmadan Red Carpet’a geçmek gerekirse benim ilk altım sırayla Tilda, Sofia, Emma, Evan Rachel, Salma ve Angelina oldu. Hazırsanız başlayalım…


Tilda Swinton asil duruşuyla her zaman hayranlıkla ve acaba bu sefer ne giymiş diyerek takip ettiğim ender oyunculardandır. Her zaman şık olur mu bilemem ama farklı olacağını garanti edebilirim size. Haider Ackermann tasarımı kostümü ve Fred Leighton takılarıyla adım attığı kırmızı halıda zarif duruşu ile enfes gözüküyor. Tek kelime muhteşem!


Sofia Vergara ise denizkızı modeli Vera Wang’ı, Harry Winston takıları ve süper rengi ile beni benden aldı. Tilda’sız bir kırmızı halıda benim bir numaram olurdu.


Revlon’un kayıtsız kalamadığı yüze sahip olan Emma Stone mürdüm rengi uzun V yaka çift renk Lanvin’i ile fazlasıyla dikkat çekiciydi.


Kırmızı halıda en sevdiğim renklerden olan yeşil bu yıl Evan Rachel Wood tarafından giyildi ve benim dört numarama oturdu. Transparan pullarla balıkların üst yüzeyini çağrıştıran aşağıya doğru ise tavuzkuşu tüylerinden oluşan Elbise Gucci Premiere ve takıları Fred Leighton idi.“Her geçtiğim noktada bir tüy bırakıyorum” sözleri ile geçti halıdan. Bu kadında bir tek kendini beğenmiş duruşu sevmiyorum.


Uzun zamandır şık görmediğim Salma Hayek ise beni şaşırttı. Gucci Premiere tasarımı ışıltılı elbisesi ile hem daha uzun hem de daha zayıf gözüktü gözüme. Kahve, siyah ve dorenin çok şık bir bileşimi elbisesine, normalde hiç sevmediğim çift renk saçı ile muazzam bir uyum içersindeydi. Bu sefer oldu Salma!


Ve tabiî ki Angelina’sız bir ilk altı düşünülemezdi desem bile bu sefer kusur buldum. Beyaza yakın bir pembe (tv’de öyle gözüküyordu) ve kırmızı Atalier Versace kostümü oldukça hoş olsa da gereğinden fazla uyumlu buldum çantası ve elbisesi ile Jolie’yi bu sefer. Kusursuz fiziği ve asil duruşu ile hep bir adım önde olan Angelina!


Naeem Khan elbisesi, o renge en çok yakışan turkuaz rengi takılarıyla ve güzel sırt dekoltesi ile Julianna Margulies’i çok beğendim.


Giles kostümü ile katılan Diane Argon ile Badgley Mischka tasarımı kostümüyle Helen Mirren muhteşem.


Kadife kullanmanın oldukça zor olduğunu düşünsemde bu kez Michelle Williams beni Jason Wu tasarımı ile kendine hayran bıraktı. Aslında kostüme hayran daha doğru olacak, çünkü bu kızdaki başka hiçbir şeyi sevmedim.


Yıllardır kırmızı halıların merakla bekleneni Nicole Kidman Versace’si ile her zamanki Kidman şıklığından uzak geldi gözüme,tasarımı pek sevemesem de sade saçlarına ve Fred Leighton küpelerine bayıldım.


Red Carpet’in diğer bekleneni Charlize Theron bıkmak nedir bilmediği Dior Couture ile geldi. Kostüm güzel ama çok farklı değil, bir farklı olmayan yanı da pudra rengi oluşu. Ama Theron Cartier takıları ve kusursuz yüzü ile yine çok güzeldi.


Kırmızı halının Emma’dan sonra bir mürdümü de Viola Davis’in Emilio Pucci’sinden geldi. Saçlarıyla elbisesinin uyumunu ve derin yırtmacını sevdim de Jimmy Choo’ları pek bir gereksiz gözüktü bana. Takıları gecenin şampiyonu Fred Leighton, clutch’ı ise Judith Leiber’dendi.


Birkaç sene önceki Armani Prive tasarımlarına benzettiğim Roberto Cavalli tasarımı ile gelen Kate Beckinsale her zamanki gibi gereğinden fazla güzeldi. Sade makyaj ve saçı ile kostümüne tam uyan küpeleri ise tam bir ihtişam sembolü oldu. Bileklikler ise biraz fazla geldi gibi gözüktü gözüme.


Bu yılın straplezlerinden biri safir rengi organzeden hazırlanmış Gucci Premiere ile katılan Berenice Bejo idi. Saçı, Chopard küpelerini ve elbisini çok sevsem bile olması gerektiğinden fazla büyük be taşlı olan swarovski clutchı ile barışamayacağım.


Diğer beğendiğim straplez ise Marchesa kostümüyle Shailane Woodley’den geldi. Bu ara başlıca konum olan gelinlik modelini çağrıştıran elbise ışıltılarıyla bana göz kırptı, beğendim.


Hazır konu beyazlardan açılmışken Jessica Chastain’in Givenchy Couture kostümü ile Harry Winston takılarına bayıldım. Elbisenin biraz sıkıyor olması dışında kusur bulamadım.


Jessica Alba’da Gucci ile katılsa da, elbisesi fena olmasa da, Bulgari takıları muhteşem olsa da ben bu kadını beğenmiyorum, beğenemiyorum.


Jodie Foster’ın tam gözlerinin renginden olan peştamalımsı Armani’sini beğenmedim. Ayakkabılar ise hiç olmamış.


Gecenin son straplezi Reese Witherspoon kırmızı Zac Posen ile oldukça ışıltılı.


Zooey Deschanel siyah ve yeşil renklerinden oluşan Prada elbisesine yine Prada Clutch ve Van Cleef Arpels takılarıyla geldi kırmızı halıya. Çok yakıştırmış ve oldukça hoştu görünüyordu. Bir küçük ayrıntıda gözükmeyen smokin desenli ojelerindeydi.


Siyahlardan devam etmek gerekirse Rooney Mara’yı Nina Ricci tasarımlı kostümüyle sıradan buldum. Elbisenin sadece fiyonk detaylarını sevdim.


Ve bir siyah da Kate Winslet’ten geldi. Bu sefer siyah beyaz renkli Jenny Packham tasarımı ve Fred Leighton takılarıyla bekleneni karşılayamadı ve her yılki görüntüsünü yakalayamadı bana göre Kate W.


Kelly Osbourne vücudu ile alakasız güzeller güzeli Zac Posen’e yazık etmiş.


Naifliğin temsilcisi Diane Lane ışıltılı dore Reem Acra ile yine çok zarifti. Azıcık daha koyu makyajla ise süper olurdu.


Işıltı demişken Lea Michele ve Marchesa’sını sanırım bir tek ben beğenmedim. Gereğinden fazla dekolte ve göz yorucu bir renk sevmedim, beğenmedim. Fakat daha beterleri olduğu için rüküşlükten sadece birkaç adım ilerde.


Bir adım yaklaşanlar ise J Mendel ve Bulgari takılarıyla Claire Danes ve Zac Posen’li bayan vücut Elle McPherson.


Gecenin rezaletleri ise Marc Jacobs ile Amanda Peet, koskoca kırmızı halıyı zevksiz çocuğunun zevkine bırakan Monique Lhuillier ile Sarah Michelle Gellar ve koca bir kuması sarıp üzerine geçirmiş gibi duran Lanvin’li Natalie Portman. Natalie.

Rüküşlükte sınır tanımayan Debra Messing ve Madonna’yı kaile bile almadığım için pek bir sevinçliyim.

Oscar Töreninde daha şık bir kırmız halı umut ediyorum.

Love,
Sinem



Görseller:justjared, celebuzz

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...