29 Kasım 2011 Salı

Yılın Son Nikâhı…





Bu yıl pek çok nikâh gördüm, birçoğunu da heyecanla izledim –Kate ve Kate benim için en merak ettiklerimdi- ama en heyecan ve gözyaşı dolu olanını izlemek çok zor oldu. Yaşlar damlamasın diye yukarı bakarken nikâhın yapıldığı salonun enfes tavanını izleme şansı buldum. 




Nikâha hazırlık aşamam çok kolay geçti. Eh taaa buradan bilmem kaç kilometre yolculukta ilk bavuluma giren giyeceğim takımımdı. Kendime bir parça renk kondurmazsam çatlarım misali ayakkabılarımı renkli giydim. Şapkasız zaten çıkmam tanıyanlar bilir. Geriye sade bir makyaj ve yıka çık saçlarım kaldı. Zorlu hazırlık düğüne kaldı. 




Her ne kadar çabuk hazırlansam da bir yerlere koşarak gitmek âdetim oldu. Yine yine koşuyorum ama poz vermeyi de ihmal etmiyorum.


Ups geçerken Dom’a bir selam vermeyi de ihmal etmedim tabii.



Nikâh bitti ve biz kavuştuk, heyecanla sırasını bekleyen annem aradan geliyor. Artık darısı yaza başıma,


Dedikten sonra sekt’lerimizi içtik.



Ve hemen -bir koşu daha bana- küçük kutlama yemeğine Park Otele geçtik.



Birbirinden güzel pastaların, kahve ve sektlerin arasında kaybolmadan hepsinden tatmayı başardım. Pastaların birkaçı damadın annesine ait olması bütün tatil boyunca sık sık yeme fırsatını doğurdu bana yummy…




Giderken son pozu vererek günü bitirmiş olduk. Mutlu olacakları belli ama yine de mutluluklarrrr İlim ve Klaus love u.



Love,
Sinem

Takım: Sarar
Ayakkabı: Zara
Şapka: Accessorize
Çanta: H&M

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...