23 Kasım 2011 Çarşamba

VICTORIA’S SECRET FASHION SHOW




Aman hemen tepki vermeyin ben de biliyorum bu Victoria’s Secret defilesinin yapılmasının üzerinden neredeyse 2 hafta geçtiğini ama bir önceki yazımı okuyanlar neden yazdığımı biliyorlar.

Her neyse bu kızlara tapıyorum. O kadar gereğinden fazla güzeller ki kıskanamıyorum bile sadece öyle beğeniyorum, bükemediğin eli öpeceksin misali. Hiç kendinizi kandırmayın; yok makyajla o kadar güzeller, aslında onlarında kusuru var ya da Adriana’nın eskiden dişleri aralıktı, Alessandra’nın bacakları fazla kaslı vs. sürüp gider bu liste ve siz sadece komik olduğunuzla kalırsınız. Üzgünüm kızlar onlar bir melek,-insan olamazlar zaten- onlarda kusur aramayın bir zahmet.

Ah provalar olmasa…


Önce backstage’den başlayalım. Kısaca bakalım nasıl hazırlanmışlar. Hangisi daha güzel acaba sorusunun tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan kadar anlamsızlaştıran 3 melek.


Ve diğerleri.


İlk olarak benim biriciğim, üstüne dünyada güzel tanımam dediğim, ama arada de bir yok canım biraz abartılmış diye boş konuştuğum Alessandra…

Yurdum erkeklerinin ve annemin favorisi Adriana…


Ve bir Elf’in bile karşı koyamadığı kırılacakmış gibi duruşuyla Miranda…



Benim izlerken en çok keyif aldığım Pink koleksiyonu,


Daha seksi koleksiyon,


Kanatlı melekler,

Ve gecenin sürprizleri Kanye West ve Adam Levine ve Nicki Minaj…


Kapanış Alessandra ve Adriana’dan.

enim gözüme takılan Anja Rubik, Tani Garrn, Anne V, Lais Riberro, Lily Aldridge ve bana her gördüğümde pozitif enerji veren –nedeni ismi de olabilir- Chanel Iman diğer birkaç melek.

Her yıl merakla ve heyecanla beklediğim showu bu yıl yine yılbaşı gecesi izlemek için ekran karşısında olmayı planlıyorum. Gereksiz ve onun Alman kanıyla hiç bağdaştıramadığım Heidi iyi ki yoksun, ama podyumdaki asaletinle en klâs meleklerden Gisele sen de olmalıydın. Önümüzdeki yıl bakalım Victoria’s Secret nasıl bir Show sunacak. Bekleyelim, görelim.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...