21 Ağustos 2012 Salı

Düğün Hikayem Part 9 – Davetiye



İşte düğün hikayelerimin en keyiflilerinden biri daha, davetiyelerimiz. Her zamanki gibi bilindik bir şey olsun istemedim ve kafandaki müthiş fikri planlamaya geçirmek istedik. Benim en sevdiğim şeylerden biri nedir? Tabiî ki dergiler… O yüzden davetiyelerimizin dergi kapağı gibi olmasını istedim. Arıkta onayladı…


Bunun için önce ikimizin güzel bir resmi olsun istedik. Sözüm ona ben gelinliği Arık da damatlığı andıran şeyleri giyip sanki düğün pozuymuş gibi yapacağız dedik. Ve ikimizde de birer papyon. Bu işi o kadar erteledik ki artık erteleyecek gün kalmadığında yağmurlu da olsa gittik Yıldız Parkı’na. Eh artık yapacak bir şey yoktu. Topladım ekibi, papyonları, Bilun’un bekârlığa vedasından anı duvağımı ve çıktık yola.

En önemli şey olan ben önce uzun uzun süslendim. Arık da pes etmeden tuttu aynamı. Ama tabii yağmur yüzünden ne makyaj kaldı ne de saç. Sana müstahak dedi herkes bu güne kalırmıymış… Sonuç olarak ne oldu hepsi olmadı mı yetişmedi mi? Üzgünüm ama yine ben kazandım ahah… 


Önce güzel güzel pozlarımızı verdik. Ama 4 deli bir araya gelince öyle sakin başlayan gün sakin devam etmiyor tabi… Ben zaten bir gün önce Avangers ı izleyip etkisinde kalmışım. Rahat duramazdım mümkün değil. Hemen pozumu aldım uçuşa hazırJ



Arık bir an önce işi bitirmek niyetinde olduğundan bense eğlence devam etsin bakışında olduğum için gün bitmiyor tabii. O Güzel poz versin ben eğlence peşindeyim…



Arada Türk Filmi Pozlarımızda olmadı değil tabii…



Bu da herkeste kayışın koptuğu anlardan…



Sonunda bir sürü güzel, eğlenceli, keyifli resimlerimiz oldu ve sıra geldi seçmeye işte o an hiç gelmesin. En gıcıklandığım şeylerden biri de resim seçmek offf. Yok, olmuyor ben seçim insanı değilim işte bana bir şey seçtirmeyin. Soğan, patates bile seçmem ben ne verirlerse… O nedenle herkesin beğendiklerinden kapadım gözümü kurada ne çıkarsa dedim yaptım vazifemi… Neyseki sonuç içler acısı değildi J İşin keyifli kısmı bittikten sonra bunları bastırmaya geldi ki eyvah dedik ama onu burada anlatarak can sıkmanın anlamı yok!  “Bence” J davetiyem güzel oldu. Ama bir o kadar da keyifli…



Bunun için canlarıma teşekkürler. Resimleri Bahadır çekti –ki sonunda Arıkla düzgün resimlerimiz oldu- neşelendirme kısmında da Eren devreye girdi.  Beni aralarına almayarak hatıra fotoğrafı çektirdiler.



Davetiyem bilindik olmadı ama nikâh şekeri ile uğraşacak vakit kalmadığından o bilindiğe kalarak narlardan oluştu ve ben çok sevdim J



Love,
Sinem

4 yorum:

Bilun Şen dedi ki...

Yerim sizi de davetiyenizi de :)

usedlook dedi ki...

Bilun Şen: Yemin ederim yaptığın duvağı kullanmadığım yer kalmadı utanmasam düğünde de takcaktım :)

Grace Happy dedi ki...

cok guzel dusunulmus :)bayıldım sınem

usedlook dedi ki...

Grace Happy: teşiekkürler :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...