16 Ağustos 2012 Perşembe

Duvar Yazım…




Twitterda Alışveriş Cini’nin #hergünebirmotto’sunu heyecanla beklediğim günlerden birinde süper bir yazıyla karşılaştım. İçeriğini ve yazılışını, duvardaki duruşunu ama en çok da anlamını sevdim. Bu kadar sevdiğime göre benim evimde olmalıydı. Sırf bu yazı için saçma sapan baskıcılara gittim. Pis kaprisliler bir tane yapamazlarmış falan… Neyse bir tane buldum ama iş bulmakla bitmiyor tabi.


Asıl iş evde bu duvarın neresi olduğuna karar vermekle başlıyor. En çok zorlandığım konu bu oldu. Her şeyden çabuk sıkılan biri olarak sıkılabileceğim korkusuyla salon olmazdı, mutfağı sevmedim, giyinme odamı asla harcamam, Arık da kendi odasını da harcatmadı, yatak odasında gözükmeyecek (eh, hava da atacağım tabii) geriye bir tek giriş kaldı. Hah dedim budur kapıcı bile görür J İşin her zaman imajında olduğum için ben bunun bu kadar zor iş olacağını bilseydim uğraşır mıydım bilmem. Bir kere yazı bütün ve kesemiyorum o yüzden çok dikkatli olmak gerek, her harfin üzerinden tek tek cetvelle geçmek gerekiyor. Neyse ki bittiğinde çok sevdim ve hala sıkılmadım.



Bu fikri bana veren biricik Cinime teşekkürler, bu yazı sana baby…

Love,
Sinem

4 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel olmuş, tebrikler:)
gossipguyistanbul.blogspot.com

Grace Happy dedi ki...

mukemmel olmus hersey gonlune gore olmus gerısı bos be used look :)

Adsız dedi ki...

Düğün hikayelerine bakarken bu posta yorum yapmadan geçmek istemedim. Çok güzel görünüyor yine ve yine çok sevdim. O evde bu yazının hakkını vereceğinize eminim! ;)

usedlook dedi ki...

Gossipguy: teşekkürler:)

Grace Happy: aynen öyle canım...

Alışveriş Cini: sana bu yüzden ne kadar teşekkür etsem az ilhamımsın baby...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...