23 Aralık 2011 Cuma

Afacan Ben…


Beni iyi tanıyanlar bilir eğlenceli kişiliğimi, ah bir de muzur bir tarafım vardır ki işte o zaman çok eğlenirim. Fakat o zaman geldiğinde eğlenceli olanlar keyif alabilir ama eğlenemeyen ve eğlenmekten çok başkalarının ne düşüneceğini düşünenler benden uzak dursun. Çünkü müdahaleden hiç hoşlanmam! Onu yapma insanlar bakıyor, öyle durma baksana seninle dalga geçiyorlar bana uzak. Bunlara yakın olanlarda daha uzak. Ben eğleniyorsam gerisi boş. Eh madem bu kadar eğlenmekten bahsettik biraz daha görüntülü anlatayım size…

Kalp gördüğüm zaman bayılırım, kendimi tutamam öperim. Mümkünse alırım. Paris ile ilgili her şeye bayılırım. O nedenle yapıştım yine duvara. New York’a asla hayır demem.




Yurtdışındaki insanlar buradaki insanlar gibi tahammülsüz değil. Artık herkes biliyor şapkalar en büyük tutkum ve şapka takan insanları görünce mutlaka gülümser, mümkünse konuşur hatta fotoğraflarım. Ama burada henüz o kadar rahat insanlara rastlamadım. Orada da bu fotoğrafı görünce şapkalarımızı yarıştırdım. Ne yazık ki onun ki daha güzeldi :(



Bende hırsımı alamayıp geçirdim kafama bu gördüğünüz şeyi.



Kafaya bir şey takmaya gelince prenses olma şansını da asla kaçırmam. Eh Prens William’ı da kaçırdım, Harry’de böğak eh napalım, en makyajsız halimle bile bir anlık prensesim.



Arada bir de okul basıp çocukların olmadığı bir anda zıplama yerinde kendimi de kaybedebilirim.




Ya da çocuklar için yapılmış müzik alanında onlardan önce anlamsız bir müzik çalmak için zıplayabilirim. Buyurun bunu video ile ispatı.

 

Çok istediğim bir şey gördüğüm zaman ya da çok istediğim bir hediye aldığım zaman olduğum yerde sevgi gösterisinde bulunurum. Bu bavul ile göz göze geldiğim anda aşık olmuştum, kavuşunca ise yapıştım boynuna…



Yılbaşı ağacı, yılbaşı zamanı en sevdiğim zamanlardan biridir. Hediyelere bayılırım, ah bir de hediye paketi güzelse işte o anda koca bir gülümseme ile karşılık veririm. Arada bir de Noel Babaya kapkaç yapmaya çalışırım.



Ağaçlara tırmanırım, etek mi giymişim, topuklu ayakkabım mı var hah beni tutabilene aşk olsun :)


Ve yazar olma hayali ile yanıp tutuştuğum küçüklüğümden beri kalemler en sağdık ve en iyi dostumdur. Sanat okuluna özgü bu muhteşem kalemler ile fotoğraf çektirmek benim için olması gerekendi zaten. Ne yazık ki tırmanmama izin vermedi pis Almanlar.



İşte böyle arada bir deliyim ben, beni seven arkamdan gelsin…

Love,
Sinem

2 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Arkandayım! Mucuuuk :)

usedlook dedi ki...

Zet Fashion: canımsınnnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...