22 Ağustos 2012 Çarşamba

Düğün Hikayem Part 10 – Esra Pozan…



İşte düğün hikayemin bence en dikkat çekecek olanı, Esra Pozan…  Evlenmek üzere olup da bu adı hala duymayan varsa onlara tavsiyem intihar etmeleri olacak!!!!  Öncelikle şunu belirmeliyim Esra bir fotoğrafçıdan çok daha fazlası. Bir kere insanı o kadar keyiflendiriyor ki en önemlisi yüzlerce resminiz çekilirken hiç sıkılmıyorsunuz. Ve öyle bir yönlendiriyor ki kendinizi manken sanmazsanız ayıp ediyorsunuz kendinize…

Daha önceki Düğün Hikayemde onunla ilk tanıştığım zamanı yazmıştım. O zamanlardan emindim onunla asla çirkin olmayacağıma ama inanın bu kadarını da beklemiyordum.  Şunu özelikle belirtmem lazım, ben Esra ile tam anlaşma yaptım. Yaniiii Esra’nın saç ve makyaj ekibini de istedim. Ve her iki günde tüm resimlerde ve kameralarda ne kadar doğru bir seçim yaptığım için kendimi tebrikledim. Ayrı bir gün çekim yaptığımız için saçım ve makyajım iki kez oldu ve ikisinde de içimde keşke şöyle olsaydı diye bir şüphe kalmaması en güzel his o güne dair..

Bu kadar giriş yeter diyorsanız ve benden nasıl bir ilah yarattıklarını –mütevazi olmanın anlamı yok kendimi hayatta hiç olmadığı kadar çok beğendim-  görmek için başlayalım…


Çekim günü sabahın görmeyen gözünde Esra’nın evine gittik Arık ben ve İdil (birde evinde ağırlıyor) ve ekibi hemen beni insana benzetmeye başladı. 


Öncelikle insanın o kadar üstüne düşünce kendini Ambrosio’dan güzel bulması çok kolay oluyor. O yüzden her türlü şımarıklığı kendime hak gördüm ve ağzımı burnumu oynatarak poz vermeye devam ettim…


Benim gibi bir şapka aşığına Esra’da kayıtsız kalmadı ve anneannesinden kalma şapka ile beni eski zaman artistlerine döndürdü. Bence  burada Natalie Wood oldum. (kimse bu posta benden mütevazi olmamı beklemesin )


Şaşırdım hatta şaşırmaya çalıştım. Bu güne kadar hiç bu kadar güzel şaşırmamıştım 


Bir şımarıklık daha yaptım, güzellikten havalarda uçuyorum…



Benimle saatlerce uğraşınca Arık uyudu tabii zaten çok bile dayandı aşkım benim 9’dan 1’e kadar benimle uğraştı Esra, eh, gelin odaklı çalıştı o gün  


Daha gidecek çok yerimiz var olduğu için başladım giyinmeye en mutlusundan…


Sonra Arık’da pembe düşlerinden uyandı ve yakışıklı prens oldu bir öpücük kondurdu…


İşte size mutlu bir gelin.


Ve gün içinde silinecek olan arkadaşlarımın isimleri. Bu isimler düğün günü silinmişti ikinci kez silinerek garantileyenler…


Beni tanıyanlar ve okuyanlar artık normal şeyleri sevmediğimin farkındasınızdır. İşte o yüzden de Esra tam bana göre. Normal resimde çekiyor tabii ama bir gelinin olmaması gereken her yerde fotoğraflaması bence olaya en çok güzellik katan şey. Asansör, otopark, alt geçit, üst geçit, trafik ışıklarında koşarken ve daha fazlası… Bunlar sadece post için seçtiklerim...



Tabii aileler için çekilen özel pozlarda oluyor. Hepsi eğlenceli ve sıra dışı olacak değil ya…


Kartpostallara yakışır olanlar da var…



Ve benden ilah yarattığı anlar…



Ama benim en sevdiğim, aşkımızın tüm tutkusunun olduğu fotoğraf…


Tabii bunu çekmek o kadar kolay olmadı uzun süre bekledik


Harika bir gün ve süper fotoğraflarla ve dönmek ise tek kelime ile süperdi. Ben pes etmesem daha vapurda da bir sürü karemiz olacaktı ama azıcık daha kalsaydım çıktığım bulutlardan inmek o kadar kolay olmayacaktı. İnsan olmanın vakti gelmişti. Son kare ile vedalaştık…


Bu fotoğrafları çektireli 1 ay olacak neredeyse ama ben ancak seçerek bu postu yazabiliyorum çünkü emin olun seçim yapmak gerçekten çok zor oluyor. Daha 200 adet seçip Esra’ya haber vereceğim ki basılsın… çok zor çooook…

Esra'dan önümüzdeki yıl randevu almak için şimdiden başvurun yoksa tarih bulmakta zorlanabilirsiniz derim.


Esra’yı ve ekibini evlenmeye hazırlananlara tavsiye etmiyorum, çünkü onlarla çalışmazsanız çok şey kaybedeceğinizi size garanti ediyorum... SEÇİM SİZİN!

Love,
Sinem

Kocaman bir PS resimlerin hiçbirinde photoshop yok!!!!! :)

Tüm görseller: Esra Pozan

7 yorum:

Grace Happy dedi ki...

gelınlıgını gıyerken kı resımıne ozellıkle bayıldım htta esra nın sayfasında otoparkta gorunce aaa ne guzle bır gelın deyıp makyajını begenmıstım :)ama sıcaktan hep akar korkum var ıste bu da manyakk benım kuruntularım gercı vaktı zamanında on provada bırsey olmamıstı ıkı sene once :)

fashionbypride dedi ki...

Fotoğraflara bakarken gözlerim şıp şıp damlacık doldu :) Ne kadar güzel bir gelin olmuşsun sen, prenses gibi, ay gibi, peri gibi işte hepsi gibi :) Senin yüreğin o kadar güzel ki karelere, gülüşüne hatta şımarıklığına bile yansımış o tertemiz iç dünyan... Çok mutlu ol, hep mutlu ol:) Aşk hep peşinde olsun seni hiç bırakmasın oldu mu:) Kocaman öpüyorum seni, bir de Çok seviyorum:) Favorim 4. fotoğraf ama çılgın gelinnnnnnn:)

usedlook dedi ki...

Grace Happy: o resme bende bayıldımmmm

yok walla tek bir şey akmadı rujumu yemesem o da çıkmıcaktı :)

Unknown dedi ki...

harika bir gelin olmuşsun tatlım mutluluğunuz sonsuz olsun

usedlook dedi ki...

fashinbypride:ne harika dilekler bunlarrrr seni seviyorum bebek biliyosun :)

usedlook dedi ki...

rookie ıcon: saol canım çok çok saol.

Unknown dedi ki...

seninle 1 hafta arayla evlendiğimizi ve sol tarafta düğünle ilgili hikayeni adım adım yazdığını görünce tabii ki postlarını tek tek gezmeden edemedim :) her birini okurken kendi sürecimizi tekrar yaşamış gibi oldum valla :) çekiminize ve sana cidden ba-yıl-dım! esra harikalar yaratmış yine! bu vesileyle mutluluklar diliyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...