22 Aralık 2011 Perşembe

Bitpazarı Volume 2



Deutschland’ da geçirdiğim zamanlardan biri ile yine buradayım.

Son bitpazarı maceram. Bitpazarı dediğime aldanmayın aslında o bir dükkândı. Aslında gittiğim de hiçbir şey almayacağım diye söz versem de kendime gidince tutamıyorum kendimi. Eskiden başka insanların hayatlarında bir yeri olan parçaların el değiştirmesine bayılıyorum. Öyle yerleri gezmek bile bana mutluluk veriyor.

Öncelikle içeri girerken kapıda beni Wilma ile Pebbles karşıladı beni ama onlara sarılıp hasret gidermemize izin yoktu ne yazık ki…


Ve buradan neler aldığıma gelirsek hepsini tek tek yazmayacağım çünkü yine iki torbayı doldurmayı başardım :) Fakat en önemli iki parçayı göstermezsem çatlarım. Birincisi bu Marie Antoinette ayakkabılarım. Henüz yalnızca bir kere giyebildim ama ayakkabı dolabımın en değerli parçalarından biri…


Ve diğeri John Fitzgerald Kennedy kitabım. Şimdilik sadece bu kadarını gösteriyorum. İçindekiler için ayrıca post hazırlayacağım. Emin olun içindeki resimler buna değer.




Böyle güzel resimler gördüğüm zaman afacanlık yapmadan rahat duramıyorum.




Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...