22 Kasım 2011 Salı

Dönüş




Yaklaşık 2 aydır bulunduğum Almanya’dan sonunda döndüm. Burada beni bekleyen işlerimi halletmem ve sürekli ertelediğim bavulumu boşaltmam bu postu yazmamı geciktirdi.

Sonunda dönüş yolum önce Frankfurt’ta giden tren yolculuğu ile başladı. 1.5 saatlik yolculuktan sonra uçağa ulaşabildim. Sevgili renkli bavulum, sarı trençkotum ve mavi eldivenlerimle oldukça renkli bir geçiş yaptım havaalanına. Bavulum çok ağır el bagajım ise neredeyse onun kadar ağır olduğu için resim yok, üzgünüm. Bununla idare edin.


28 kilo gittim, 33 kilo döndüm. Birçok aldığım şeyi geride kalan annem getirsin diye bıraktım ama aklım hala onlarda ve bu da yetmezmiş gibi alamadığım birçok şey var daha. Az kilo ile gitseydim hepsiyle dönecektim, ah anneciğim ben seni nasıl dinlemedim :( neyse eve döndüğümde karşılaştığım sevgilimin hediyesiyle sevindim. En azından geride bıraktıklarım içinde üzülmeyi bıraktım böylece. Önümüzdeki günlerde üzerimde görürsünüz zaten :)

Döndükten sonra gitmediğim yerler aklımda kaldı tabii, canım arkadaşımın gelmemesi, kimsenin bana ayak uydurmaması yüzünden Köln ve Berlin’den bu seferlik uzak kaldım ama yazın bir uçuş daha yapmayı planlıyorum o zamana kalsın diyelim şimdilik ve bu sefer kendim gezeceğim birini bekleme bahanesinin arkasına sığınmayacağım söz.
Ufacık Fulda şehrini, gitme amacım olan düğünü ve orada geçirdiğim güzel vakitleri önümüzdeki postlara saklıyorum. Geçmişe dönük bir sürü yazı olacak o yüzden şimdiden özür dilerim. Bunların arasına oradayken kaçırdığım Victoria’s Secret Showuda ekleyeceğimi özellikle belirtirim. Şimdiden söylüyorum ki kimse ay sen ne yaptın 2 hafta olacak neredeyse demesin.

O zaman bir sonraki post Victoria ile görüşürüz.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...