17 Mayıs 2012 Perşembe

Louboutin Aşkına…




Bu muhteşemleri 2 sene önce ilk defa İstanbul Fashion Week’te Eda Taşpınar’ın ayağında görmüştüm. Dost başa düşman ayağa bakar misali gözlerimi alamamıştım. Zaten Eda’nın o muhteşem pabuçları oldukça benim onunla dost olmamın imkânı yok…

İşte şimdi net-a-porter sitesinde bu biricik Christianlar alıcılarını bekliyor. Annemi ikna etsem 37 numarası benim olacak ama ikna olmuyor bir türlü, şimdilik…



Ben şu sıralar giyinme odası için mimarlarla iletişimdeyken bu leziz Christian için de bir yer ayıracağım, kim bilir belki bana 30. yaş hediyesi olarak ya da Noel hediyesi olarak ya da yıldönümü hediyesi olarak ya da mezun olalı seneler geçse de mezuniyet hediyesi olarak ve hatta düğün hediyesi olarak (emin olun hiçbir şey bu kadar mutlu edemez) kabul edebilirim.

Uyarıyorum, kimse almazsa ben alacağımJ

Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...