29 Nisan 2012 Pazar

Aklımı Alan Çantalar…


Nedense dolabımdaki dünya kadar çantadan bu aralar bir tanesini beğenip de kullanamıyorum. Sanırım bu aralar düğün koşuşturmasında ihmal ettiğim alışverişlerime geri dönmemin vakti geldi. Ne giyecek giysim var, ne takacak şapkam, ne gözlüğüm, ne küpem, ne ıvır zıvırım ve tabii ki ne de ayakkabılarım. (annemin okumamasını dileyerek yazıyorum) Ama en çokta çanta konusunda sıkıntı çekiyorum şu an.

İşte tam bu ara siteleri dolaşırken aklımı alan çantalara rastladım. Bu üç modele de acilen ihtiyacım hem de sudan daha çok. O yüzden yorumsuz yayınlıyorum.

                                                                           Kate Spade

                                                                            Tory Burch

zara

 
Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...