10 Nisan 2012 Salı

Renkli Trençkotlarım…


Neşeli olduğumdan mıdır bilinmez ama renkler benim için her zaman vazgeçilmezdir. Baharların vazgeçilmezi Trençkot’ta da bu geleneğimi fark etmeden sürdürmüşüm. Aslında asıl trençkot rengi olan beje bayılıyorum ama nedense elim hep diğerlerine gidiyor. En son bu sefer gerçek bir trençkot alacağım diye yola çıkmışken sarı aldım, hatta pembesini almadığıma bin pişmanım şu an. Hepsinin sevdiğim bir özelliği var.

İlk göz ağrım olan açıııık yeşili ta Hatırla Sevgili dizisinin olduğu dönem almıştım. Belden oturtmalı ve aşağısı bol dizimin altında olan bu model 60’lı yılların modasında olduğu için yeri başka. En sevdiğim yeri ise arkasındaki pilileri, hep gözüm arkada kalıyor.

zara

Diğer yeşilim ise bence bana en çok yakışanı. Boyu dizimin hemen üstünde kalıyor ve en hoş yanı kocaman(bana göre) içinde beyaz şeridi olan siyah düğmeleri.

mango

Kalça hizasında biten lacivertim ise denizci renklerine büründüğümde vazgeçemediğim trençkotum.  Kolları İspanyol olmasından daha çok sevdiğim özelliği lacivert beyaz düğmeleri. Bu bahar üzerimde bol bol göreceksiniz.

mango

Ve şimdilik sonuncu olarak gözüken sapsarı trençkotum bu aralar en favorim, bundan sonraki postta ve bu aralar üzerimde fazlasıyla göreceksiniz. Pembesini de almadığıma bin kez pişmanım. Modeli, boyu, kumaşı ve kesimi ile tam bir trençkot, rengi hariç. Arkasındaki ve kollarında bulunan düğmelerine âşık olmamak için kendimi zor tuttuğumu özellikle belirtmek isterim. 


united colors of benetton

Bundan sonra alınacakların başına ilk olarak bej olsun istesem de şartlar bir pembe gösterebilir :)

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...