9 Nisan 2012 Pazartesi

Havaya İnat İlkbahar Panosu…


İki ya da üç haftada bir ilhamım artsın diye değiştirdiğim panomu genelde havalar ile aynı orantı da değiştirsem de bu sefer havaya inat renkli bir bahar panosu yaptım kendime…  Pembe, mavi, lacivert, yeşil, sarı, pudra, kırmızı gibi alabildiğine renklerle donattım panomu. 
 Çıktığı günlerden beri sık sık panoma uğrayan Miu Miu ayakkabılar, cupcake ve Tiffany&Co’nun eşsiz kutusu bakmaktan en çok hoşlandıklarımdan.  


Bu yıl elde etmeyi düşündüğüm sarı bir babet, sivri burun stiletto ve bantlı pabuçlar gerekli bana. 


Her ne kadar ilkbahar diye çığlık atsam bile bugünün yağmurlu havalarında tercih edeceğim bir paltoda da koymayı ihmal etmedim tabii. Nedense bugün dışarı çıktığımda bir türlü ısınamadım. 


Ben bu bahar oldukça renkli geçirmeyi düşünüyorum. Dolabıma daha fazla uzun etek ( geçen yıl aldıklarıma doyamadım da) bol şal deseni, çiçekli çantalar, zarf çantalar, bolca da dantel eklemeyi düşünüyorum.  Bol baharlı alışverişler hepimize :)

Love,
Sinem

1 yorum:

What's Next dedi ki...

ne güzel hazırlamışsın ilkbahar panosu :) ben değil mevsimler için, genel bir inspiration borad bile hazırlayamadım :( neden? safi üşengecim, dergiden koparıyorum, biriktiriyorum, öyle kalıyor :D bana da bir beyaz, bir ten rengi bir de gümüş stiletto şart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...