17 Ekim 2012 Çarşamba

IFW'de 1. Gün Ne Giydim?



Hayat hep istemediğin anda tüm her şeyi önüne serip, istediğin anda her şeyi elinden alır ya işte bende tam olarak o haldeydim bu IFW’de. Tüm defilelere gitmek isterken çalıştığım için gidemiyor olmak yukarıdakinin gidebilecekken gitmediğin defilelere sayarsını gibiydi bu yıl. Hafta içi son defilelere yetişsem de, Cumartesi tüm gün orada olsam o sevdiğim Fashion havası alamadım bu yıl L eh bana müstahak…


Gömlek: Sarar, Etek: Vintage Ayakkabı: Zara (old) 




Ve ilk gün düzgün giyinmek zorunda olduğuma mı lanet etsem, yoksa aldığım koca bir 3,5 tan 4 kilo yüzünden nefes alamayışıma mı bilemedim. Ama yine de en sevdiğim kalem eteklerimden biri olana girmeyi başardım. Neyse ki topuklu ayakkabılarım var J

Love,
Sinem


Fotoğraflar; Nuri Altuntaş

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...