23 Ekim 2012 Salı

Bu Kış Yine Penti…




Bahar ve Kış insanıyım ben, o yüzden çorapların her türlüsünü görebilirsiniz dolabımda. Henüz Chanel ve Blair Waldorf beyaz çorabı ünlü etmemişken köylü kızı muamelesi görmeme rağmen ısrarla giyiyordum. Eh moda olunca durdu bütün akan sular…

O nedenle Penti her yıl renk ve desen konusunda uğradığım noktalarda biri, hatta onlardan sponsorluk istesem ayıp bile etmiş olmam J

Kışın opak çorap herkes giyiyor ama benim sevdiğim birde kış fileleri var ki onlar bu yıl gözüme ilk Penti’de çarptı diyebilirim. Özellikle beyaz alacağım garanti ama sanıyorum lacivert ve bordo da favorilerim arasında olacak gibi gözüküyor…

Love,
Sinem

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

coraplar tamam da
ben en cok o ayakkabıları beegndım
onlar hangı marka acaba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...