20 Ekim 2012 Cumartesi

IFW 2. Gün Ne Giydim…



Çalışıyor olmak Fashion Week zamanı zor ve keyifli değilmiş. Neyse ki Gözde var da ben off iş çıkışı kim gidecek defileye dediğim anlarda hadi diyerek taşıdı beni defilelere. Bana kalsa güzel bir Fashion Week’i kaçırmaya niyetliydim…
İkinci gün son iki defileye yetiştik. Defile alanının dışını çok beğendim. Güzel düzenlenmişti. Tek sevmediğim şey dışarısı ve backstage’in cehennemin dibinde olmasıydı.  

Defile öncesi girmeden son poz,


İçerde defile öncesi pozlarıyla pek eğlendim…


Pudra rengi ayakkabılarımızı çekmezsek ayıp olurdu…


Ve ne giydiğime gelirsek, yıllardır ıyk dediğim siyah ve kahverengiyi karıştırıp giydim ve pek de sevdim. 
Bakalım siyah ve maviye ne zaman alışacağım…


Ceket: Stradivarius, Jean: Mango, Gömlek: Oxxo Ayakkabı: Zara, Çanta:Vintage

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...