18 Ekim 2012 Perşembe

IFW'den bir "Planör" geçti...




IFW’nin son gününde Emre Erdemoğlu’nun da katıldığı Karma 3 defilesini görmeye düştüm sabahın görmeyen gözünde yollara. Uçaklara düşkünlüğüm yüzünden “Planör” temalı defile beni oldukça meraklandırıyordu.

Gider gitmez Emre’yi backstage de ziyaret ettiğimde yüzündeki heyecana bayıldım ama daha çok bayıldığım bir şey varsa o da az sonra çok beğendiğim model Serkan Tan’ın giyeceği ceketti.





70 parçadan oluşan bu koleksiyonun teması tarihteki ilk yapısal dengeli uçak olan “Planör”’dü ve Emre Erdemoğlu bu koleksiyonunu Otto Lilienthal’e ithaf etmiş. Bu kadarı bile benim tasarımlara bayılmam için yeterliyken defile başladığında bayılma yerini saygı duymaya bıraktı.



Defileyi Selda Car öyle bir açtı ki nutkum tutuldu. Selda her zaman podyumda bir dev ama erkek kıyafetleri içinde onu daha çok sevdim diyebilirim.



Koleksiyon pilot şapkaları, apoletli ceketler, uçak desenli papyonlar, muhteşem ceketlerden, asker yeşili, bej, indigo renklerinden oluşuyordu ama ben en çok konsepte uygun hazırladığı uçak baskılarına bayıldım.





Ve bu pelerin içimdeki pilotu canlandırarak uçuşa hazır hale getirdi beni. Bayıldım…



Ama benim gözdem kesinlikle Serkan Tan’ın giydiği ceketti. Love love love



IFW’de ilk defilesi olmasına rağmen oldukça beğenildi Emre Erdemoğlu. Bizde yeni ortalara çıksa da aslında Emre İtalya’da 5. defilesini gerçekleştirmiş bir tasarımcı. Hatta Nisan 2013’de bir Haute Couture Defile sunmaya hazırlanıyor İtalya’da…


Onu henüz tanıyor olmak bizim ayıbımız olarak yanımıza kalsın ama bundan sonra Emre Erdemoğlu ismini kazıyın kafanıza derim çünkü onu ayakta alkışlayacağınız günler çok yakında diyebilirim.

Love,
Sinem





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...