2 Ekim 2012 Salı

MICHAEL KORS Sonbahar/Kış 2012-2013


 Bu sezon Michael Kors’da İskoç etkisi, pötikareli etekler, kürk mantolar, dantel ve deriler göze çarpıyor. 
Tasarımcıların sonbaharda vazgeçemediği renkler olan gri, beyaz ve toprak tonlarına MK kırmızı ve siyahı ekliyor.

En sevdiğim mevsimin rengi toprak tonlarında ve araya siyah ile beyaz karıştırılmış renklerden bu palto koleksiyonda benim en beğendiklerimden.


İskoç deseni sevenlere ise ben bu etek ve atkıyı seçtim J


Ama bir davete giderken düşünmeden şık olmak istiyorsanız kesinlikle bu Michael Kors tasarımı ile dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz.


Konu aksesuara gelince akan suları durdurtan benim bu bootie ve bota nefesim kesildi diyebilirim.



Ve bu tarz ve renkte bir çantaya hayır diyebilen bir adım öne çıksın derim.


Bu sezon MK’da seçtiklerim bunlar oldu.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...