30 Eylül 2012 Pazar

Burberry Prorsum Sonbahar Kış 2013


Bakmaya doyamadığım markaların başında gelen BurberryProrsum bu sezonda beni benden alan renkler ve tasarımlar ile Christopher Bailey’nin ellerinden öptürür.

Mürdüm, bordo, yağ yeşili, toprak tonları ve sarı renklerinden oluşan koleksiyonda midi etekler, fiyonk kemerler, baykuş desenli kazakların yanı sıra taptığım paltoları kesinlikle nefes kesici.

Koleksiyonda bana göre en çok peplum öne çıkıyor. Etekler, paltolar ve ceketler ile birinciliği kaptırmıyor.


Bunun yanında volanlı etekler,


Yandan cepli etek ve paltolar ile devam eden koleksiyonda,


Aksesuarlar Baykuş ve tilki kafasının bulunduğu clucthları,


Boru biçimli ve büyük çantaları,



Fiyonk ve tilki kafasından oluşan kemerleri,

Ve enfes eldivenlerinin yanı sıra,


Şemsiye kullanacağına ıslanmayı tercih eden benim bile alasımın geldiği şemsiyeler ve şemsiye başları ile resmen aksesuar delisi biri için biçilmez kaftana dönüşüyor. 



Ve favori iki paltom ile her sezon olduğu gibi bu sezonda Bailey’nin önünde saygıyla eğiliyorum.



Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...