30 Eylül 2012 Pazar

Geçen Haftalarda Neler Yaptım…



Yoğun yoğun yoğun geçen günlerimin arasına yine blogumu sıkıştıramıyorum. O yüzden kısa bir geçen günler yazısının vaktidir…

Vogue’s Fashion Night Out gecesi çalıştığım için pek gezme fırsatım olmadı ama dünya tatlısı Alışveriş Cini’ne uğramayı ihmal etmedim. Gidenler bilir kendisi Nişantaşı Mudo mağazasında canlı canlı mankenlere styling yaparak geceyi renklendirenlerdendi.



Ve benim görev alanım olan City’s de yanı başımda Oben Budak  DJ’lik yapıyordu. Papyonuna bayıldım ve kendime Oben ile FNO hatırası aldım…



Başka bir papyon ile DAMAT Tween mağazalarında hatıra fotoğrafı çektirdim…



Canım bikerlarıma bakıp bakıp aşık oldum…



Bu arada posta kutumda Adl’de harika bir i-pad çantası buldum. Ben farklı amaçlar için hergün çantamda taşıyor olacağım. Çok çoook teşekkürler.



Ve çok sevdiğim blogger arkadaşım Gözde ile Özlem Süer’in Nişantaşı’nda bulunan modaevinde tanıtımı yapılan ve Özlem Süer’in tasarladığı yeni Mc Donald’s üniformalarını görmeye gittik.  Tanıtımda Özge Ulusoy ve Ali Tank’ta vardı ve üniformalar pek yakışmıştı.



Ama ben Özlem Süer’den bunlara âşık olarak çıktım… tabii Gözde ile hatıra fotosu çektirmeden ayrılmadık.




Nişantaşı sokaklarında salınırken Louboutin’e selam verdik…



Ah birde benim olmayı bekleyen pabuçlarıma son bir bakış attım. Azıcık daha bekleyecekler…



Uzun zamandır ara verdiğim şapkalarıma dönüş yaptım ve bir daha ayrılmamak üzere kavuştuk tekrar.



Çalıştığım için yine muhteşem bir H&M lansmanı kaçırdım. Anna Dello Russo işi bırakmaya değerdi ama henüz o cesareti kendide bulamadım J


Onun yerine 4 Ekim’den önce küçük bir H&M alışverişi yaparak avundum. Zaten bu posta görmüştünüz.



Ve günlerimi böyle geçirdim… çok daha yakında daha fazlası için bahanesiz olarak burada olmayı ümit ediyorum.

Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...