1 Kasım 2012 Perşembe

Dün Ne Giydim?




Bugün ne giydim köşesi yapacak zamanım ne yazık ki olmadığı için aslında belki vaktim olduğu ama üşendiğimde ve belkideeee aslında giydiklerimin bugün değil de dün olduğunu söylemek için, arada derede ve hatta apartmanda kapı girişinde size “Dün Ne Giydim” köşesi yapmaya başlıyorum.

Bu renk ne zaman giyersem giyiyim bana enerji veriyor… sizce de enerjik gözükmüyor muyum?



Canım Bilunumun tasarımı bilekliğim ve vintage saatim bence pek hoş oldular, sizce J (bu bir soru değil onaylamanızı istiyorum J)


Kolyem Atlas Pasajının harikalarından…


H&M bir tane benim için tam bir aksesuar cennetim… Şapka, ayakkabı, yüzük, bileklik, atkı, çanta ve daha fazlası LOVE U H&M…



Jeans, Çanta, Beyaz Yüzük : Mango, Ayakkabı, Şapka, Kahverengi: H&M Deri Ceket. Stradivarius, Skulls bileklik: Bilun Şen, Saat: vintage, Luck Yüzük : Berlin


Love,
Sinem

1 yorum:

beijaa vintage dedi ki...

bu kombini çok sevdim, yakışmış ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...