25 Kasım 2012 Pazar

Dün Ne Giydim?



Havalar tam da istediğim kıvama gelmişken hiç yoktan çıkan bir düğün programı ile donmaya hazır bir halde giyindim.


İlk önce mor mu pudra mı arasında kaldım ama tercihim her zamanki gibi pudradan yana oldu. Ayaklarımı üşütme pahasına. Eh, imajın benim için her şey olduğunu bilmeyen kalmadı tabi ki…





Mor ve kırmızı ikilisini her zaman sevdim ama bundan birkaç sezon önce amma da renklisin ya da rüküşsün diye adlandırılan zevkim son yıllarda moda olmasıyla wouwa dönüştü. Benim için bir şey değişmedi çünkü zaten aldırmıyordum sözlere ama takdir eden bakışlar görmek nice J




Her ne kadar arkasında kocaman bir fiyonk olsa da donduğum için size bu resimleri gösteremeyeceğim.


Azıcık bir sırt dekoltesi ile idare edinJ


Elbise: Anneciğim, Ayakkabı: Zara (pudra) Nine West (mor), Çanta: Mudo accessoires, Palto: Mango

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...