5 Kasım 2012 Pazartesi

Doğum Günüm Yaklaşıyor…



Kasım ayı bir başkadır benim için. Çünkü bu ay iyi ki doğdum ayı J

Her yıl 1 Kasım’dan doğum günüm olan 6 Kasım’a kadar tüm arkadaşlarımı ve ailemi bayıltana kadar iyi ki doğdu mu hatırlatır, bana ne hediye alacaksınız derim.  İşte o hafta 1 Kasım itibariyle başladı!

Mesela bu yılın ilk hediyesi (hediyeleri) Arık Bey’den geldi. Ben ona ayrıca bir liste vermiştim fakat bu güzel başlangıç hediyelerinden sonra anlaşma yoluna gidebilirimJ


Ve sonra annecim devam etti. Her zaman ne istediğimi biliyor, ya da direktifleri iyi takip ediyor diyelim… J


ve bir sürpriz de Moda Tutkusu ve H&M den geldi… Divided Grey yarışmasının kazanlarından biri de ben oldum huhuhuhuhuh.

Eh madem iyi doğdum iki adet çantayla taçlandırdım kendimi Gülçin Uzunalan ve Zara ile.



Sonra baktım olacak gibi değil, bu yıl bana hediye almayı düşünenlere bir güzellik yaptım. Tamamen sizi düşündüğümden bana ne alacağınızı düşünmeyin diye bir alacaklar listesi hazırladım…

Bir kere benim hiçbir zaman yeteri kadar şapkam olmayacak. O yüzden isterseniz Pull and Bear’den,


Ya da uzun zamandır ara verdiğim Yves Saint Laurent’den Cinema parfümü,



Ya da gerçekten ihtiyacım olan J Massimo Dutti veya Zara’dan bu enfes çizmeler alınabilir.


Bir ihtiyacım olan J (kabul bu sefer bende inanmadım) Zara ve H&M’den bu çantalar…



Güzel yazlarım için H&M defter. Kim bilir belki ilerde yazacağım kitabın başlangıcını bile yapabilirim.


Tüm bunların yanında en çok sevdiğim hediyelerden biri de kitaptır. Ama bu riskli bir seçim olduğuna göre bunları almayı düşünmüyorsanız almayın lütfen.
·Vogue's Cover
·         Design&Make Fashion Hats
·         A Chronology of fashion
·         Fashion Drawing in Vogue,
·         FASHION The 50 influention fashion designers of all time






Tabi harika bir şiire veya nota da tav olabilirim ama beni etkilemeli J

Tik tak tik tak zaman daralıyor. 6 Kasım’a az kaldı. Bana bir şeyler almayı unutmayın diyorum. İşiniz bu kadar kolayken hata yapmanız olasılıklar dahilinde değil.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...