28 Kasım 2012 Çarşamba

Şapkalarım ve Ben…



Şapkalara aşığım, benim en büyük tutkum, onsuz hiçbir kıyafetimi kombinleyemem demem, bunların azıcık payı olsa da diyemem ama size sadece şunu söyleyebilirim, bir çok moda duayeninin söylediği gibi, kıyafetinizi tamamlayan aksesuarlardır. Benim vazgeçemediğim tek aksesuar ise şapkalarım…

Ben ilk şapkayı büyükbabamda gördüm, hatta kendisini vefat edene kadar asla şapkasız görmedim. Fötr şapkanın diğer adı benim için Büyükbaba’dır. O hep şapka takardı ve şapkalarını kıyafetine uydururdu. Bana ondan kalan tek şapka bu olsa da koca bir tutkuyu da ardından getirdi bu ilk şapkam…


Henüz dalya yapamadım ve dalyama son 7 kalsa da –ki taşınırken takmadıklarımı hediye ettiklerim bu 93 arasında değil- bana asla yeterli gözükmeyecekler.



Hepsini birlikte taşıyamadığım için burada sadece gözbebeklerim var. Ve gerçekten gözüm doysun ama böyle tepeden bakınca hiç de insanların ne kadar çok şapkan var dedikleri kadar çok gözükmüyorlar gözüme. O nedenle alışverişe devam edeceğim ve eğer canınız bana şapka hediye etmek isterse sakın onun çok şapkası var diye düşünmeyin derim…




Benim için her yol şapkalarıma çıkar…


Love,
Sinem

PS: Bugün 28 Kasım olduğuna göre bu post bundan daha anlamlı bir günde yayına giremezdi…


4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

aman allahım omg inanamıyorum bu kadar şapkası olan birini görmemiştim henüz 3 5 alıyodum ben de güya şapka severmişim

7 de gelsin o zaman dalya çekilişi bekleriz senden

modarella dedi ki...

Bende tam bir şapka aşığıyım ama şapka sayım seninkilerin yanından geçmez. Bir şapka tutkunu olarak çook utandım şimdi kendimden. Bu arada blogunu yeni keşfettim ve aynı sitede oturduğumuzu farkettim ;)

usedlook dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN: anlaştık babyyyyy

usedlook dedi ki...

modarella: öylemiii hemen tanışıyoruz o zaman :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...