30 Aralık 2012 Pazar

Pek Oscar De La Renta’yım…



Bugün içimde Oscar De La Renta tasarımlarının ruhu ile uyandım…

Dantel, tül, vintage, zarafet, masalsı tasarımlar gibi kelimelerin her defilede can bulduğu bir tasarımcı Oscar De La Renta… Fakat bana göre pembe, prenses, romantik ve şık ile eş anlamlı...

Onunla her davet prenses edasında geçer. Kabarık, tüllü, belden oturtmalı tüm modeller bir şahane…  





Davetlerden gerçek hayat şıklığında da Oscar bir harika. Döpiyeslerin tek kelimeyle yaşlı göstermeyeceği tasarımlarda,



Modası asla geçmeyecek olan ayakkabılarda,



Ve gerçek ladylerin pantolon giyme şıklığına olanak verende, ışıltılı ceketleri öne çıkaranda her zaman O oldu…



Ben ne bir lady ne de bir prensesim ama bu elbiseler tamamıyla öyle hissettirebilir.





Beni ben yapan şapkalarda da söylenecek sözü var,




En tatlı pembede de,



En vintage görünümlü ayakkabıda da…



Her tasarımı yapsa bile çizgisi hep sabit kalan bir tasarımcı O…

Ve hatta “Görkemli defileler yapabilirim ama bir kadın onları giymeye karar verene kadar hiçbir anlamı olmaz” diyecek kadar da mütevazı…




Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...