31 Aralık 2012 Pazartesi

2012’den 2013’e…


Bu yılın aslında en kısa özeti yarısını düğün için hazırlanmakla geçirmem, diğer yarısını ise harika hayatımın daha da harika devam etmesinin keyfini sürmekle geçirdim diyebilirim.

Hayatımın en yoğun geçen hazırlık sürecinde her yorgunluk ardından bir mutluluğu getirdi. Tüm dilekler hayal edilenden, tüm planlananlar da beklenenden iyi ve sorunsuz gerçekleşti.


Bazen mutluluk bir torbaya,


Bazen de sadece verilen bir sözde gerçekleşti.


Bazen sadece yalnız kalmak,


Bazen de sessizce kafamı omzuza yaslamak geldi içimden.


Bazı yorgunluklar sadece bir bahçeye bırakıldı.


Bazı mutluluklar ise birkaç renge.


Yepyeni dostluklar,


Ansızın sorunlar çıktı.


Ama sonuç hep mutluluk oldu.



Bazen iradem dışında camdan hayal ederek,


Bazen de seçim yapamayacak kadar çok sevmekle geçti.



Bazen sahip olduklarımı başımın üstünde,


Bazen de umarsızca ortalara saçarak geçirdim.


Ama hepsini yaparken delilik her daim baki kaldı.



Sonunda harika bir yılı bitirirken umut dolu bir yıla başlıyorum tüm dileklerin gerçekleşmesine kadehleri kaldırarak…


Seni çok sevdim 2012, seni daha çok seveceğimi umuyorum 2013.

Love,
Sinem





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...