4 Aralık 2012 Salı

2013 Wishlist



Veee yılın en sevdiğim zamanı gelmek üzere. Yeni Yıl benim için her zaman umut, huzur, mutluluk, beklenti ve bol bol dilek ve kırmızı ile eş anlamlı.

Bu yılda her zaman olduğu gibi dileklerimi ufak kâğıtlara yazıp yılbaşı çorabına tıkacağım. Geçen yıl yaptığım gibi hatırlayın buradan…Fakat bu yıl bir çorap daha eklenecek benim dileklerimin yanına Arık Beyin dilekleri. Ağacım geldiğinde ve süslendiğinde göreceğiniz çoraplarım için azıcık daha bekleyin…

Ve gelelim bu yıl ki dileklerimeeeee

2013 bana öncelikle bol başarı, bol mutluluk, bolca şans ve bir o kadarda huzur getirsin.

Ruhsal dileklerden elle tutulur yeni yıl dileklerine geçmek gerekirse ilk olarak bu yıl daha canlı çekimler için süper bir G 12 istiyorum,



Yıllar önce Macbook kullanıp daha sonra pc ye geçen ama hala Ma in yasını tutan ben artık bu sene kavuşmalıyız diyerek en incesinden bir Macbook Air ıma kavuşmalıyım,



Bu yıl leyleği hava gördü mü dersiniz, kuyruk sırtta mı dersiniz bilmem ama bol bol gezmeyi planladığım yılın ilk iki durağının Paris ve İtalya olmasını istiyorum. Paris’e bir Fransız havası almak için ama İtalya’yı mimarinin ne demek olduğunu incelemek için gitmem gerekiyor.




Ve yıllardır istediğim bir Chanel 2.55 asla hayır demeyeceğim, hem de tam bu rengine…



Ah aman çok babaannesin derseniz ikizlerin süper çantalarından da bir iki tane please, The Row



Ben de her daim bir Christian Louboutin istediği var olacak ama sanırım bunlar asla bulunmayacak. 2013 den bu Louboutinleri istiyorum,



Sanıyorum Cartier Love bileklik için fazla söze hacet yok…



Bir en değerlim Tiffany and Co m dan bu broşa fazlasıyla ihtiyacım var…




Ah birde öyle bir hediye var ki onun kutusu bile yeterJ Present Come in Orange Boxes desem anlarsınız değil mi?



Yeni yıl dileklerimden size söyleyeceklerim bu kadar tabiî ki o çoraba girecekler bunlarla sınırlı değil…

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...