19 Aralık 2012 Çarşamba

Merve Hasman ile "Konuşan Saçlar"




Dün gece EKAV Sanat Merkezi’nde Merve Hasman’ın “Pantene ile Konuşan Saçlar” sergisinde katıldım. Adından da anlaşılacağı gibi bu sergide sadece saçlar konuşuyordu ve o saçları konuşturan ise Merve Hasman’dı.

Sergide “Ben güçlüyüm, ben başarılıyım, ben mutluyum, ben benim” diyen Pantene Kadınları
Tuba Büyüküstün, Burcu Kara, Hande Subaşı ve Özge Özberk ile birlikte Ayşe Kucuroğlu, Başak Dizer Fransez, Bennu Gerede, Bilgün Dereli, Defne Samyeli ve Ezo Sunal’ın fotoğrafları kendi sözleri ile yer alıyordu.
  
Sözleriyle en beğendiğim üç isim Başak Dizer Fransez, Bennu Gerede ve Ayşe Kucuroğlu oldu.

Başak, “Saçlarımı savuruyorum çünkü eğlenmeyi seviyorum”,



Bennu, “saclarımı savuruyorum, çünkü hayata meydan okuyorum”,



Ayşe ise, saçlarımı hayatta dik durmaya ihtiyaç duyduğumda savuruyorum.” Dediler.



Ve diğerleri 

Defne Samyeli



Burcu Kara



Hande Subaşı



Gecede sergilenen fotoğraflar dışında Ayşe Kucuroğlu’nun eteğine, Bennu Gerede’nin cool duruşuna, Defne Samyeli’nin dayanılmaz güzelliğine ve Merve Hasman’ın içtenliğine bayıldım…





Merve Hasman çekmese de Bende “Saçlarımı savuruyorum, çünkü hayatta hep muzur bir taraf buluyorum J



Love,

Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...