14 Ocak 2011 Cuma

SON TAKSİM/ GALATA


2010 yılının son Taksim-Galata turunda çok eğlendim. Bol alışveriş, sevgiliyle bol bol kahkaha ve fotoğraf, galata, Bilun, sergiler… benim için çok zevkli bir gündü.

Bilun’a gittim çok tatlıydı ama bunu ona özel bir postla yazmak istediğim için bu yazıda es geçiyorum…

Benim gibi şapkasız sokağa çıkmayan bir insan için cennete düşmüş kadar olan Ayşe Erkmen’in Arter Sanat Galerisindeki şapkaları görülmeye değerdi. Hatırladığım kadarıyla da annesinin bir tane kalan şapkasından bir sürü yaptırıp sergilemesi idi esin kaynağı… Eh artık ilerde benim çocuğumda böyle şık bir sergi açar. Üstelik onun tekrar yaptırmasına gerek yok. Bir sürü var... Bir ara şapkalarımı sizlere görücüye çıkartacağım. Unutmadan belirtmek istiyorum, ben orada şapkaları arasında çoook mutluyken dışarıda benimle eğlenen insanları çok sevdim.


Arter’in üst katından iki ilginç çalışma daha.




Bu arada kırmızı halıda da boy gösterdim.



Veeee benim Louis Vuitton aşkım, ayrılmak baya zor oldu.



İşte böyle geçti 2010 yılındaki son taksim, galata ve sergi turum darısı bu yılın başına…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

harika
:)
krmzitaban.blogspot.com

usedlook dedi ki...

teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...