13 Ocak 2011 Perşembe

2011’e GİRERKEN…





Her yeni yıl benim için yeni umutlar demektir. Biliyorum bu post için 13 gün geç kaldım ama yine de yazmak istedim.

Bu yıl yeni yıla İstanbul Golden City otelde girdik ailecek. Saat tam 00.00’ da Peninsula Restaurant’ın terasında bir tarafımda Topkapı Sarayı, Ayasofya müzesi, diğer tarafımda Galata Kulesi altımda Haliç’in muhteşem manzarası ile İstanbul’a doyarak girdim yeni yıla. Meğer ne de çok kurtlarım varmış haberim yokmuş… Fasıl eşliğinde bir güzelde oynadım. Otelde çoğunlukla yabancıların olmasının rahatlığı ile oynadım oynadım oynadım ve inanıyorum ki güzel bir başlangıç oldu benim için umarım bütün yıl böyle neşeli geçer…


Bu arada özellikle belirtmek isterim ki eteğimi annem dikti, gömleğimde tam 30 yıllık, yani benden büyük annemin dolabından arak.

2010 yılı benim için çok güzel geçmişti. Yeni bir iş, yeni oda, yeni ve daha çok ayakkabılar  ama en güzeli Reset magazine’de yazmaya başlamam ve bloğumu açmam oldu. Reset’e bayılıyorum oh iyi ki de yazıyorum ve uzun bir süre de yazmaya devam edeceğim. Bloğuma da bu yıl daha da yoğunlaşacağım. Gerçi hep böyle diyorum ama iş yoğunluğu ve yorgunluk hep engelliyor beni ama bu sene umutluyum…

Her neyse yeni yıla 13 gün önce girdik ve ben geçte olsa herkese mutlu yıllar diyorum.

Mutlu, başarılı bol sağlıklı, neşeli, hayallerin gerçekleştiği bir yıl diliyorum, hem kendime hem de isteyen herkese…

By Elif Sinem TEZEL

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...