25 Ocak 2011 Salı

RESET! MAGAZINE 20 OCAK- 3 ŞUBAT 2011


Reset magazine’imizin bu sayısında bendeniz kıskançlıktan çatladığımız ama takip etmeden de duramadığımız, hatta bazılarının taklit etmekten kendilerini alamadığı; ayakkabı canavarı, sarışın salatayı tanıttım. Ben yazıyı hazırlarken çok kıskandım ama bir o kadar da takdir ettim. Şimdi her iki duyguyu tatma sırası sizde kızlar, hatta erkekler, çünkü Richie’nin ellerinden yemeniz gereken pek çok ekmek var. Daha fazla uzatmadan buyurun size The Blonde Salad…

http://www.resetmagazine.net/resetsayi72/moda/The-Blonde-Salad-Chiara-Ferragni.html

By Elif Sinem TEZEL

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Kıskançlıktan çatlamalı tüm moda bloggerları ahahah :) Müthiş biri ya, tapıyorum bir erkek olarak! Bu arada yazın da cidden güzel olmuş, elerine sağlık!

usedlook dedi ki...

BUNU SENDEN DUYMAK ÇOK HOŞ TEŞEKKÜRLERRRRRRR VE EWET BEN FAZLASIYLA ÇATLIYORUM :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...