28 Ocak 2011 Cuma

GALATA’DA BİLUN CIVILTISI



En son Galata’ya gittiğimde ne zamandır tanışmak istediğim Bilun Şen’e gittim sonunda. Ve gider gitmez neden bu kadar bekledim diye kendime kızdım. En sonunda diyerek Bilun’u anlatmak ve sevimli butiğini göstermek istiyordum size ama “cindrella” öyle güzel anlatmış ki benim bundan sonra yazacağım post anlamsız olacaktı. O nedenle siz daha fazlasını Cindrella’dan okuyun, benden de sadece Bilun’un kendisini okuyun bare…



Başlıkta belirttiğim gibi Bilun cıvıl cıvıl, insan onun yanında gülmeden duramaz bence. Bir kere çok samimi ve içten bence en güzel özelliği de bu. Hiç tanışmamamıza rağmen sevgilimle beni öyle bir karşıladı ki ben bile tanışmadığımızdan şüpheye düştüm. Orada bulunan her parça ile poz verdim, ondan bile sıkılmadı, hatta iki parçayı da kendi elleri ile taktı bana. İki taçı vardı ki kendimi prenses gibi hissettirdi bana…Ben çok keyif aldım en yakın zamanda yine gideceğim-özellikle Cinderalla’nın çektiği pop-artları gördükten sonra acele etsem diyorum- sizde gidin çok geç olmadan. Daha fazlası için de sevgili Cindrella’ya lütfen…


Bunlar da benim aldıklarım…



Ve diğer görseller, tekrar ediyorum ben yılbaşından önce gitmiştim. Yenilenen hali Cindrella’dan…

http://cindrellaundertheumbrella.blogspot.com/2011/01/bilun-design.html

Ve bu dükkândaki siz alana kadar ki her şeyin sahibesi Bilun’a bu adresten,


Serdar-ı Ekrem sok.

No:4 Kat:1

Galata- Beyoğlu

veya sitesinden ulaşabilirsiniz.

http://bilundesign.blogspot.com/








1 yorum:

Unknown dedi ki...

hayallerini çalan kız gibi hissettim kendimiii:) Ben gittiğimde o beyaz taçlar yoktu bakkkk nolamazzzz:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...