15 Mart 2012 Perşembe

Harper’s Bazaar April


Önümüzdeki ayın Harper’s Bazaar’ında bir melek var ki bence melekliğinden eser yok. Onun yerine 60 ‘lardan gelen harika bir kadın görüyorum.  Bu saç modelini biricik Marilyn’imden başkası kullanınca sinir oluyordum ama Miranda sana resmen nefesim kesildi.  Hemen görsellere geçelim:

Jil Sander elbise, Marc Jacobs ayakkabı ve Bulgari küpeleriyle enfes gözüküyor ve çantası hakkında hiçbir fikrim yok.


Ayakkabıları Tabitha Simmons ve geri kala her şeyin LV’un bu ilkbahar koleksiyonuna ait olan takımını bu sezon en az 3 dergide gördüm ve daha da göreceğiz gibi gözüküyor. 


Prada çanta, Cartier bilezik ve iç çamaşırına kadar diğer her şey Marc Jacobs ama duruş paha biçilemez.


Ve benim favori karem ve her koleksiyonuna taptığım biriciğim Oscar’ım de la Renta’m elbisesi Verdura takıları ve masada benim için makarnadan daha lezzetli duran Derem Lam clutchı ile nefes kesici durmuyor mu?


Benden Miranda’ya bir not: Bu kadar hoş olmak zorunda değilsin! Fıstık gibi bir meleksin, enteresan bir şekilde yakışıklılığına anlam veremediğim bir eşin var eh ikinizden çirkin olması mümkün olmayanda bir çocuk daha ne istiyorsun? Edebinle bir çekil gözümün önünden artık…

Love,
Sinem

Görseller: Harper's Bazaar

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...