25 Mart 2012 Pazar

Bahar Renkleri…


Birçoklarının ruhu hala ısınamasa da havalar ısındı, güneş tepemizde, saatlerde bir saat ileri alındı ve sonunda hiç gelmeyecek gibi gözüken bahar artık geldi. Benim için bahar demek her şeyin en uçuk ve tatlı tonlara dönüşmesi demektir. Pembeler maviler açık tonlarına bırakır kendini, yeşil fıstık yeşiline, en sevdiğim (en sevdiğim renkler sürekli değişse bile bir tek mordan vazgeçemiyorum)renk mor bile açılır, kırmızının da yavaş yavaş turuncuya döndüğü anda benim ruhum da kendini bahara teslim eder. Ben az sonra en bahar halimle sokaklara atacağım kendimi ama önce hem bana hem de size bahar renklerinin bu yıl ne tonlarda olacağını görmek isterseniz işteeee;

Baharın en tatlı renkleri ve beni en çok mutlu eden (bu bahar) Louis Vuitton,



Chanel’de buz mavisi bir başka olur,


Valentino uçuk pembesi ve benim olması gereken elbisesi ile enfes,


Diorrrrrrrrrrrrr


Ve Oscar’ım…


Bugünün size özel ilhamı olsun.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...