16 Ocak 2013 Çarşamba

Golden Globe 2013



Bir Red Carpet daha bitti, bu sefer canlı izlemedim kendimi Oscar Törenine saklıyorum ama geç de olsa size bayıldığım, beğendiğim ve hiç sevmediğim 3 tasarımı sunmaktan gurur duyarım.

Kate Hudson Alexander McQueen içinde kesinlikle ışıldıyor. Benim gibi herkesin ortak olarak bayıldığı tek kişi Kate. Normalde pek göz alıcı biri olduğu söylenemez ama bir Alexander giymek nasılda değiştiriyor insanı…


Bordo kuyruklu Zac Posen tasarımı ile geceye katılan Naomi Watts da beğendiğim ikinci look oldu. En çok arkasındaki kuyruğu ve penceresini sevdim.


Ve gecenin en gereksizi Diorlar içinde Marion Cotillard idi. Kırmızı halıda ne işi var kısa elbisenin ben gelenekselci bir insanım olmaz kısa olmaz, olursa da güzel olmaz. Bu lookda hiçbir şey beğenmedim.


Kırmızı, bordo ve turuncu ağırlıklı bir kırmızı halı bitti, benim heyecanla beklediğim ikinci ve asıl kırmızı halı olan Oscarlara sayılı günler var o yüzden o zamana kadar bununla yetinebilirsiniz.

Love,
Sinem

görseller: Just Jared...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...