10 Şubat 2012 Cuma

IFW – Sonbahar-Kış 2013



Evet, sonunda önümüzdeki senenin koleksiyonları günlerdir IFW’de ama ben henüz hiç defileye katılmadım. Biraz hastayım, biraz canım sıkkın, birazda katılmak istemedim. Ama IFW son gününde kendimi onurlandırmayı düşünüyorum. Eh yarın birkaç defile ve davet sıkıştırıp güzel bir hafta sonu geçirmeyi düşünüyorum. Bana şans dileyin lütfen…

En çok merak ettiğim (Bu yıl Özgür Masur olmadığı için) koleksiyon Gamze Saraçoğlu’nun ki idi. Kendisi benim için tam bir plise tanrıçası. Bu koleksiyonunda da harika plise etekleri vardı ve tapılası düğmeli eteğine bayıldım.


Evladiyelik paltoları ise şimdiden gelecek sezon için beni kışkırtmaya başladı. Daha yaz var önümüzde diye düşündüğümde ise kışkırmakta çok aceleci davrandığımın farkındayım. 

Ekose, şifon bordo ve yeşil BA-YIL-DIM. Ayrıca kürk detaylarını Gamze enfes kullanmış.

Ve beyaz bembeyaz. 

Gamze’den sonra kendime gelmem uzun sürse de bayıldığım diğer tasarımcılardan seçtiğim mini minnacık görseller ile kısa bir zevkimi sunmak isterim.

Bir diğer kaçırdığıma hayıflandığım Simay Bülbül’ün beyaz ve bordosu…


Dantel aşığı bana Tuvanam resmen döktürmüş,

Bir bordo da ondan gelsin ve bu parlak pantolonda benim olsun.

Özlem Kaya’nın kumaş hareketleri ve etekleri tam bana göre…

Ve bu senenin ilk karmasından Beste Gürel, Tuba Benian ve Nihan Peker beğendiklerim.

Beste sırt dekoltesini çok seviyor ve de çok yapıyor.

Nihan’ın beyazları

Ve benim gibi dantel aşığının tam gözüne uygun Tuba’nın dantelleri.


Sizin için beğendiklerim kısa kısa bunlar.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...