11 Ekim 2011 Salı

BAVUL HAZIRLARKEN

Normal şartlarda bavul hazırlamak en sevdiğim şeylerin başında gelirken bu sefer pek bir sıktı canımı nedense. Sevgilimi arkamda bırakmak üzdü sanırım. Çarşamba gecesi uçuşum olmasına rağmen bavulumu son güne bıraktım  tabii bavula benim için ilk sırada girenler her zaman ayakkabılarım olur.

Sonra kilo problemi yüzünden ne yazık ki bir tanesinden vazgeçmek zorunda kaldım. Sonra bavula şapkalarım ve eldivenlerim girer ve asla bana yetmezler.

Ardından sıraya çanta, fularlar ve kemerler girer.

Bir aksesuar delisi olarak öncelik hep onlarındır bavullarımda. Kolyelerim, küpelerim, yüzüklerim hepsi ağır olunca 30 kilo bile yetmedi bana ve buraya geldiğimde sanki hiçbir şey getirmemişim gibi geliyor. Üstelik daha buradan alacaklarım var pofffff

Gelir gelmez kına olması beni bugüne kadar kendime getirmedi. O yüzden yazılarım gecikti yine affedin :) ve kına resimleriyle idare edin. Bavulda getirdiğim giysilerimi gezdiğim zaman görürsünüz…

Elbisemi tabii ki annecim dikti. Asıl düğün kıyafetim muhteşem, fakat onun için pazarı beklemek zorundasınız.

Love,

Sinem.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...