22 Eylül 2011 Perşembe

İLKEM EVLENİYOR, NE GİYMELİYİM?

Sevgili kuzen İlkem’in 15 Ekim’de düğünü var. Kendisi benim biricik kuzenlerimden biri olur. 2011 Ekim’inde Fulda’da (Almanya) çok kıymetli sevgilisi Klaus’una kavuşacak. Eh, kambersiz düğün olmaz dedikleri için, günlerdir Alman Konsolosluğu’na evrak topladım, toplayacağım derken görüşmeye gittik vize bekliyoruz ailecek. Ama ben her zamanki gibi dereyi görmeden paçaları sıvamam gerektiğini düşündüm. Tamam, şaka. Tanıyanlar bilir, yumurta zile basmadan pek harekete geçmem. Fakat iş anneme elbise diktirme fırsatını yakalamaya gelince, bütün sular duruyor bende akarken.

Genelde Grace Kelly ya da Jackie Kennedy modellerine bakıp, bunu istiyorum derdim. Bu sefer belden kabarık elbiselerden vazgeçtim. Kendimi birden 60’lı yıllardan günümüzde buldum. Uzun model istiyorum, önü hafif kısa, arkası çok az uzun olmalı, kayık yaka, sırtı açık veee dantel olmalı dedim. Benim işim burada bitti, gerisi anneciğime kaldı. Eh fıstık gibi dikiyor ne yapayım.

Yıllar önce Oscar de la Renta’nın bu elbisesine âşık olmuştum. Neredeyse Elle dergisinde röportajı yayınlanan Jennifer Lopez ile aynı anda giydik. Tek bir farkla o Oscar, benim ki Ayla :)



Kumaş teyzemden, dikiş annemden, giymesi benden, düğün Seda’dandı. Ne yazık ki bir daha giyemedim canım elbisemi. Daha ne elbiselerim var ama onları başka postlara saklayacağım. Beklemede kalın.



Konumuza dönmek gerekirse, yavruağzı bir renk istedim. Çok şanslı olduğum yine ortaya çıktı ve önce o rengin dantelini buldu teyzem ve annem kendilerine kumaş bakarken. Ve ardından astar olarak kullanılacak kumaşını.



Kumaşlar bulunduktan sonra derhal model arayışına girdim. Sırtı müthiş açık olsun (yuvarlak) istedim ama dikişten anlamayanın çenesi bol olur misali; olmaz bu kumaştan, sarkar tutmaz diyerek yapıştırdı annem lafı. Artık canımı yapmak istemedi bilmiyorum ama ne yapayım büktüm boynumu, elim mahkûm yoksa dikmeyecek, zaten git al uğraştırma beni diyor arada bir. Benim istediğim kadar olmasa bile anneciğim oluru kadar açıyor sırtımı, V şeklinde.

Kayık yaka olmasına karar vermiştik ki, bir de ne görelim Emmy Töreni’nde Evan Rachel Wood’un giydiği Elie Saab modeli cuk oturdu kafamdaki modele. Gerçi hiç sevememe rağmen sanırım vatkada eklenecek modelime.



Benim ki payet yerine dantel ve kuyruksuz olacak ama. Artık önümüzdeki günlerde adım adım gösteririm size elbisemi. Şimdilik ön gösterimi ile yetinin kızlar.

Önce astarı,


ve dantel eklenmiş hali,                                                                                                                  


Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...