6 Kasım 2010 Cumartesi

H&M CİCİLERİM


Yıllardır beklediğim H&M sonunda 6 Kasım 2010 yani benim doğum günümde, bana hediye olarak – neden orayı seçtiklerini aklım hala almıyor- Bayrampaşa Forum İstanbul’da açıldı. Kırmızı halılar serilmiş bir şekilde açılış yapıldı. Yaklaşık 15 dakikalık bekleyiş sonunda mağazaya girdim ama bırakın ürün seçmeyi, yürümekte bile zorlandım. Şu kadarını belirmek isterim; kimse hayal kurmasın H&M ucuz ama yurtdışındaki fiyatlar kadar değil. En son yaptığım alışverişimde çok daha ucuz şeyler almıştım. Tamam, Mango ve Zara’dan ucuz ama Bershka ile kapışır. Neyse ne, sonunda H&M’miz oldu… Bundan sonra da bol bol gider alışverişimi yaparım diye ilk gün aksesuar ağırlıklı yaptım alışerişimi. İyi ki geldin H&M…

İşte cicilerim…




By Elif Sinem TEZEL








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...