20 Şubat 2013 Çarşamba

Yepyeni Başlangıçlara…



Uzun bir aradan beri boş bıraktığım blogumu bu sefer gerçekten üşengeçlikten değil harika bir başlangıç için terk ettim. Ve sonunda bendeeee artık ”blogspot” tan “net”e terfi ediyorum. Aslında ilk olarak “com”a geçecektim ama nedense Türkiye’den isim hakkım alınmış, artık kim neden aldıysa ve ne işine yarayacaksa ve aldığı tarih pek enteresan olmakla birlikte J  çokta önemli değil artık…

Her şey çok daha yalın bir tasarım istememle başladı, eh bir de artık bana ait olmasının vakti gelmişti! Ve kalabalık görsellerden sadece ismime terfi ettiğim yeni sitem…


Buradan sevdiğim birkaç yazımı, son zamanlardaki advertorial yazılarını ve tabii ki Düğün Hikayelerimi götürüyorum.  Ve bundan sonra daha fazlası için beni ararsanız www.usedlook.net ten arayın…

Love,
Sinem



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...