5 Mayıs 2011 Perşembe

NE DE GÜZEL HAVAYDI…


İlkbahar benim için beyaz demek. En sevdiğim beyaz pantolonlarımın gün yüzü gördüğü baharın bu yıl gelmeye niyeti yok. Kış da geç gelmişti fakat bu kadar güç olmamıştı. Şöyle bir sevindirdi geçen gün beni ama dün bugün ve yarın yine hava ağlamaklı. Havalar iyi olana kadar arada derede giydiğim beyazlarım…



                                                                  Ceket, hırka ve fular: Mango
                                                                  Pantolon: Topshop
                                                                  T-shirt:  H&M
                                                                  Ayakkabı: Pull and Bear

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ceketine bayıldım ve ne yazıkki o güzel havalardan eser yok şimdi :/ mevsimler ahh..

usedlook dedi ki...

o ceketin hakkını bir türlü veremedim o kadar az giydim ki :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...