21 Şubat 2011 Pazartesi

HASTAYDIM…

Of 4 gündür yatıyorum. Berbat bir grip geçirdim, aslında daha geçiremedim de. En keçisinden olmalı, bırakın nefes alabilmeyi, böyle bir ihtiyacı bile unutturdu bana. Neyse ki bugün biraz daha iyiyim. Günlerden sonra bir şeyler yazabildim sonunda, ne olacaksa benim bu tembelliğim bilinmez.

Hastalığım boyunca yeterince bunalımımım yetmezmiş gibi etrafımı kötü adamlarla donattım. Mr. Pink mi,  Derek mi, Mickey ve Mallory mi, John Doe mu, Vincent ve Jules mu ya da benim kahramanım Keyser Soze mi ararsınız bu 4 gündür hepsini izledim, ne kadar da özlediğimi hatırladım. İyi ki izlemişim, hatta hasta olduğuma sevinmek üzereyken buldum kendimi.



Daha fazla şuurumu kaybetmemek için önümüzdeki 4 gün boyunca da aşk filmlerine ve sex and the city’ye vuracağım kendimi ancak toparlanırım, ya da daha fazla mı dağılırım dersiniz :).



Bugün toparlandım ya hemen 2 haftada bir değiştirdiğim ilham panomu değiştireyim, dedim oh onu da hallettim.


Bu aralar almayı kafaya taktığım gözlük ve bakmaya doyamadığım görselleri tam da karşıma diktim.




Geriye bir tek karantinam yüzünden göremediğim tembel sevgilim kaldı. Onu çoook özledim.



Yakında ayağa kalmak üzere good night…

By Elif Sinem TEZEL

2 yorum:

Unknown dedi ki...

umarım cabuk toparlanırsın. filmler için bahane olmuş oldu zaten yaz gelince evde durulmuyor engüzeli hepsini bitirmek şimdiden:)

Adsız dedi ki...

http://www.butigo.com/?refby=36232

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...