17 Ocak 2012 Salı

Rareblossom ile Bir Gün…




Organik ürünlerin ne kadar faydalı olduğunu bildiğimizden geçen hafta bloggerlarla birlikte Rareblossom fabrikasını gezdik. İlk ortaya çıkış zamanından bugüne kadar olan bütün süreçlerini dinledik. Ürünlerin şişelerinden, paketleme sürecini en yakından izledik.

Sadece hammadde ve ürünlerinin değil tüm üretim sürecinin Ecocert Greenlife tarafından sertifikalı olması ise bu markayı diğerlerinden ayırdığını özellikle belirtmek isterim.



Öncelikle ben tam bir cam şişe hayranı olarak Rareblossom’un bütün şişelerini tek tek inceledim ve abartıdan uzak dizaynlarını çok beğendim.



Bu çok şık ürün paketlerinin tasarımı ise Maybe Design Erdem Akan imzalı.  



Yüz, vücut, ayak, el ve tırnak bakım ürünlerine son olarak saç bakımını da ekleyen Rareblossom şampuanının içinde su yerine Defne suyu ve Lavanta suyunu kullanıyor. Her biri organik sertifikalı olan ve içeriğinde altın kökü çiçeğini barındıran Rareblossom Şampuanlar, 4 ayrı saç tipi için, (kuru, yağlı, kepeğe karşı ve normal) 3D Matrix teknolojisiyle tasarlandı

Bu aralar iyi bir şampuan arayışında olduğumdan hemen normal saçlara göre olanını demeye başlıyorum ve en kısa zamanda sonucu sizlerle paylaşacağım.

Keyifli gezimizin sonunda birbirinden lezzetli Yakatarla ürünlerinden tatmak ise paha biçilmezdi.


            seraplamoda, bilunsen, cindrellaundertheumbrella ile çok eğlendik.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...