30 Ocak 2012 Pazartesi

Love At First Sight…


Geçen hafta upuzun bir zamandır alışveriş yapmadığımın farkına varıp (arada aldığım şeyler sayılmaz ben ciddi alışverişten bahsediyorum)  geçmiş sezonlardan neler var diye bakmaya Olivium’a gittim. Asıl amacım Mango’yu boşaltmaktı ama her zaman Park Bravo’ya uğramadan üst kata çıkamam ve her gittiğimde ya bir eldiven ya bir ayakkabı ya da anneme her hangi bir şey almadan çıktığım bir elin parmağını geçmemiştir. Fakat bu sefer – kaç sezon öncesi hiçbir fikrim yok- öyle bir ayakkabı ile karşılaştım ki resmen LOVE AT FIRST SIGHT oldu. Bu muhteşemleri sezonda görmemiştim çünkü eğer görmüş olsaydım kesinlikle gördüğüm anda ayağıma giyer çıkardım mağazadan. (yapmadığım şey değil Nine West tutkum bambaşka) Uzaktan kesiştiğimiz anda yanına gidene kadar olan zamanda lütfen 36,5 olsun diye geçirdiğim iç ses ve muhteşemlerin altına bakıp numarayı gördüğüm an yaşadığım mutluluk 29 seneye bedeldi ve artık yeni gözdelerim:)



Bu karlı havada dışarıda muhteşem satenlerini lekelemek istemediğim için odamın en sevdiğim köşesinde yaptığım çekim ve mor aşkım…

Bu pabuçlara duyduğum aşk en güzel aşk kitapları ile daha bir anlamlı oldu.

Geriye sadece sevgili morlarım ile karın erimesini bekleyip sokaklara salınmak kaldı.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...