18 Ocak 2012 Çarşamba

Pretty Ballerinas




14 Şubat’a çok yaklaştığımız bugünlerde maillerime teker teker hediye alternatifleri düşmeye başladı ve itiraf ediyorum hiçbiri beni bu kadar heyecanlandırmadı. Duymayan erkekler, sevgilisine ne alacağını düşünen baylar ve en çokta Arîmin bana alması için yazıyorum.



Sevgililer Günü’nü ve sevgiliyi yansıtan güllü modeli ile çiçek almanıza bile gerek yok. Üstelik rengi de muhteşem.


Ya da aşkın simgesi olan kalbi ayaklarına serebilirsiniz.


Ve bu muhteşem fiyonklar ile modern zaman prensesi olmaya aday olabilirim. Pretty Ballerinas kesinlikle bu modeli benim için tasarlamış. (Bu satırlar tamamen benim için, benden Arık beye!)

Siz de sevgili baylar; sevgilinizi veya sevgilisi olmayan bayanlar; kendinizi şımartmak için Sapphire mağazasını ziyaret edebilirsiniz. Üstelik şu an Pretty Ballerinas’ın 75 farklı modeli, %40’a varan indirim fırsatıyla satışa sunuluyor. Sonra kaçırdım diye üzülmeyin.

Kendime not: nikâhta ve düğünün ilk bir saati 13cm topuklarla havalarda gezdikten sonra kendimi en prensesinden beyaz bir Pretty Ballerinas’a bırakmaya ant içiyorum.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...