4 Ocak 2012 Çarşamba

Haftanın Saçmalığı ve Haftanın Müthişi…



Bu hafta benim için çok yoğun başladığından pazartesi ve Çarşamba yayınladığım bu iki postu bu seferlik tek postta görüyorsunuz.

Öncelikle bu fotoğrafları benim yeni görüyor olmamı ayıplamayın çünkü 2011’in bir kısmında pek dünyada değildim. Tamamıyla kendimde olduğum bu yıl gözümden kaçanları gözüme tekrar sokmak istercesine style.com yılın en iyi sokak modalarını gözler önüne sermiş. Bence benim ve benim gibiler için :) Görmek için tıklayın.


Bu capcanlı Tommy Ton fotoğraflarından ben Elena Perminova’yı haftanın saçmalığı seçtim. Saçlarının arasından fırlayan X-Men aksesuarlarını andıran tacını hiç sevmedim.


Natalie Joss ise bu aralar kafayı taktığım kedigözlükleri, Prada çantası, fiyonklu ayakkabıları, elbisesi ama en çokta Tuba Ünsal’ı andıran o içten gülümsemesini haftanın müthişi seçiyorum.

Love,
Sinem

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...